Pasūtīšanas noteikumi

Pasūtījumus varat veikt:

1) Pa tālruni 670 60 506

Katru dienu no plkst. 8.00 - 20.00

2) Pa faksu 670 60 507

3) Interneta veikalā: www.hansapost.lv

4) Pa pastu, sūtot aizpildītu veidlapu.

Aizpildiet un nosūtiet uz norādīto adresi pasūtījuma lapu vai piesakiet pasūtījumu pa tālruni. Pasūtījumu pieņemšana un klientu apkalpošana latviešu un krievu valodā katru dienu no plkst. 8.00-20.00. Zvanīt pa tālruni 67060 506. Pasūtījumu var nosūtīt arī pa faksu 67060 507.

Preci var pasūtīt katalogā norādītajā termiņā vai kamēr tā ir pieejama noliktavā. Ja tomēr kāda no precēm ir beigusies, centīsimies to aizvietot ar līdzvērtīgu.

Piegāde

1. Pasūtītie izstrādājumi tiek nogādāti Jums tuvākajā pasta nodaļā  divu vai triju nedēļu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža. Pēc tam, kad sūtījums būs pienācis pasta nodaļā, Jūs saņemsiet paziņojumu ar aicinājumu pasūtītos izstrādājumus izpirkt. Pēc aicinājuma saņemšanas sūtījums jāizpērk tuvākajās dienās. Sūtījuma glabāšanas laiks - viens mēnesis, skaitot no tā saņemšanas dienas pasta nodaļā.

2. Piegāde tieši uz mājām ar Latvijas Pasta kurjeru. Pasūtītās preces piegādās Jums uz mājām 2-3 nedēļu laikā pēc pasūtījuma reģistrēšanas Hansapostā. Lai kurjers varētu Jums piegādāt sūtījumu uz mājām, noformējot pasūtījumu, obligāti pievienojiet sava tālruņa numuru. Tiklīdz sūtījums pienāks pasta nodaļā, Jums piezvanīs kurjers un Jūs varēsiet vienoties par piegādes laiku. Ja pasūtījumu nodot neizdosies, to nosūtīs uz tuvāko pasta nodaļu. Jums tiks nosūtīts paziņojumu par sūtījuma pienākšanu, pamatojoties uz kuru Jūs varēsiet to saņemt sūtījumu paziņojumā norādītajā pasta nodaļā. Ja pasūtītās preces nav iespējams izsūtīt no noliktavas vienā sūtījumā, Hansapost tās nosūtīs Pasūtītājam vairākos sūtījumos, bet pasta izdevumi tiks iekasēti tikai vienu reizi. 

Maksa par pasta pakalpojumiem 

Pasta pakalpojumi ir 5,95 EUR vai pie lielgabarīta preces noradītā atbilstošā summa. Smagām precēm pasta izdevumi ir atkarīgi no preces svara un gabarītiem.

Minimālā pasūtījuma summa ir 13 EUR neskaitot pasta izdevumus.

Atteikuma tiesības

Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un atgriezt preci 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esat ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu. (Neattiecas uz gadījumiem, ja prece ir brāķis).

Sūtījumu var atgriezt pasta nodaļā. Šajā gadījumā par pasta pakalpojumiem nav jāmaksā. Samaksāto naudu atpakaļ saņemsiet ar naudas pārvedumu 4 nedēļu laikā pēc tam, kad būsim saņēmuši Jūsu sūtījumu.

Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad Jūs (vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko esat norādījis kā saņēmēju), būsiet ieguvis ir ieguvusi preces valdījumā. Lai izvairītos no pārpratumiem, preces saņemšanas brīdī pārliecinies, vai tā pilnībā atbilst pasūtītajai – ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi būtiski parametri.

Preces jāatgriež tādā stāvoklī, kādā tikusi nodrošināta piesardzīga izmantošana (piemēram, uz precēm nedrīkst būt nolietojuma vai bojājuma pazīmēm, un tām ir jābūt tādā stāvoklī, lai tās atkal varētu pārdot). Tās oriģinālais iepakojums nedrīkst būt bojāts un Jums jānodrošina, lai, transportējot preci, tai nevarētu rasties bojājumi.

Ja vēlies izmantot atteikuma tiesības, lūdzam paturēt prātā, ka Jūs esat atbildīgs par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču veidu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos. Tāpēc ņemiet vērā, ka atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Jums ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā). Izmantojot atteikuma tiesības, Jūs esat atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces pārbaudes nolūkam paredzēto, par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos (prece ir bojāta, nav pilnā komplektācijā vai tā citādi zaudējusi savu sākotnējo izskatu). Šādos gadījumos Hansapost ir tiesīgs atteikt šo preci pieņemt vai var piemērot ieturēt kompensācijas maksu. Kompensācijas apjoms tiek noteikts, izskatot katru gadījumu atsevišķi, proti, ņemot vērā konkrētās preces iespējamo vērtības samazināšanos. Par kompensācijas apjomu klients tiek informēts, tiklīdz tiek noteikts tās apjoms.

Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumi Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punkts nosaka ka, patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja

* Preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikuma tiesību termiņā;

* Prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai ja prece ir nepārprotami personalizēta;

* Prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;

* Patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (tādām precēm, kā el.zobu birste, epilators, el.bārdas skuveklis, bārdas/matu trimmeris, el.matu griežamā mašīna, matu taisnotāji, apakšveļa, zeķes un zeķubikses, smaržas, ausīs ieliekamās audio austiņas un citas tamlīdzīga rakstura preces,);

* Prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;

* Patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;

* Līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu;

Piegādes maksa netiek atmaksāta.

Garantija

Visām Hansapost interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija. Ražotāja noteiktais garantijas laiks ir atšķirīgs. Sīkāk par to var uzzināt, izlasot informāciju preces aprakstā vai jautājot konsultantam. Likumiskās garantijas ietvaros, patērētājs ir tiesīgs 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos un tikai majsaimniecībā. Tādēļ lūdzam saglabāt sūtījumam pievienoto garantijas dokumentu/pakas karti un pasta izsniegto kvīti par preces apmaksu.

Uzmanību. Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja varēsiet uzrādīt:

- pirkumu apliecinošu dokumentu (rēķins, pakas karte);

- ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).

Informāciju par sertificētajiem ražotāja servisa centriem vari atrast, ražotāja vai izplatītāja garantijas kartē, zvanot ražotājā pārstavniecībai vai uz preces iepakojuma norādītajam izplatītājam, vai arī zvanot vai rakstot e-pastu Hansapost.

Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (aksesuāriem), barošanas elementiem (baterijas, akumulatori), piederumiem kuriem ir ierobežots resurss (drošinātāji, austiņas, mikrofoni).

Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:

- precei ir bojājumi, kas radušies pircēja un/ vai lietotāja vainas dēļ:

- precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;

- prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav eksplutēta tā, kā tas ir norādīts lietošanas instrukcijā;

- prece, kas ir bojāta lietotāja dēļ (piemēram, saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, prece kopta, izmantojot tam neparedzētus kopšanas līdzekļus, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai citi iemesli, kas liecina par nepareizu preces eksplutāciju);

- ja bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi);

- ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;

- dabiska elementu nolietojuma gadījumos;

- ja esat izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs prece bojājumus;

- papildus aprīkojumam garantija netiek piemērota (baterijas, austiņas, savienojoši kabeļi, lādēšanas ierīces, pults);

- izmantosiet preci ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);

- garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas transportēšanas rezultātā.

Pirms preces nodošanas remontā parūpējies par datu drošību. Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu, tāpēc nodrošinies ar datu rezerves kopijām.

Gadījumos, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet klients atsakās no maksas remonta, klientam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un klients saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja klients piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.

Pasūtīšana uz nomaksu

Kredītlīgumu var slēgt visi pilngadīgie HANSAPOST klienti. Līdz lēmuma pieņemšanai par kredīta izsniegšanu, SIA BEST LĪZINGS izvērtē klienta maksātspēju, pamatojoties uz iesniegtajiem personas datiem. Iesniedzot savus personas datus, Kredītņēmējs piekrīt, ka tas dod tiesības Kreditētājam veikt darbības ar Kredīta ņēmēja personīgajiem datiem, ieskaitot to apkopošanu, glabāšanu, izmantošanu, izziņošanu, publisku izziņošanu, iekļaušanu parādnieku reģistrā u.c. Pasūtījumu, lai noformētu kredītlīgumu, var nosūtīt HANSAPOST pa pastu, faksu vai elektroniskā veidā. Noformējot pasūtījumu rakstveidā, jāuzrāda personas kods, darba vieta un ieņemamais amats, preces saņemšanas datums un vēlamais apmaksas mēnešu skaits.

Kredītņēmēja veiktais pasūtījums tiek uzskatīts par piedāvājumu noslēgt Kredītlīgumu. Kredīta atteikuma gadījumā, klients saņems par to attiecīgu informāciju tuvākajā laikā. Kredīta apstiprināšanas gadījumā, HANSAPOST kopā ar preci nosūtīs klientam kredīta līgumu un maksājumu grafiku. Piekrišana no Kredītdevēja puses ir preces un Kredītlīguma teksta nodošana Kredīta ņēmējam. Kredītlīgums ir noslēgts un stājas spēkā dienā, kad Kredīta ņēmējs saņem preci.

Pasūtījuma limiti kredītlīgumam, apmaksas periodi un apmaksa par līguma noformēšanu.

Minimālā pasūtījuma summa ir 32 EUR. Kredīta ņēmējs var izvēlēties kredīta apmaksas periodu, ņemot vērā, ka apmaksas termiņs ir no 3-36 mēnešiem. Kredīta periods, kurā viens maksājums ir mazāks par 7 EUR, nav pieļaujams.

Maksa par līguma noformēšanu sastāda 5 EUR.

Atmaksa un procentu aprēķināšana

Kopā ar preci, klients saņem Kredītlīgumu un maksājumu grafiku. Preču piegādes izdevumi tiek samaksāti, saņemot preci. Pirmā iemaksa par preci un maksājumi, saskaņā ar maksājumu grafiku, tiek maksāti SIA BEST LĪZINGS. Maksājuma uzdevumā norādāms Kredītņēmēja vārds, uzvārds, personas kods un līguma numurs. Pie katalogā norādītās pasūtītās preces cenas tiek pieskaitīta procentu gada likme 27% apmērā.

Maksājumu skaits = kredīta perioda mēnešu skaits
Apmaksas daļas lielums = Bruto summa : apmaksas daļas skaitu. Bruto summa = neto cena + nomaksas procenti.
Nomaksas procenti= (neto cena x 27 : 12 : 100 ) x apmaksas daļu skaitu. Mēneša nomaksas procenti = 27 : 12 : 100 = 0.020 jeb 2,0%. Viena mēneša nomaksas procentu summa = neto cena x 27 : 12 : 100.

Piemērs 1: Periods 6mēneši
Uz nomaksu nopirkto preču beigu summa = sākuma cena x 1,15. Mēneša summa = nomaksas beigu summa / 6.

Piemērs 2: Periods 12 mēneši Uz nomaksu nopirkto preču beigu summa = sākuma cena x 1,27 Mēneša summa = nomaksas beigu summa / 12.

Efektīvā gada procentu likme ir sākot no 63% ,atkarībā no kredīta perioda ilguma.

Pasūtot preci uz nomaksu (kopā ar kredītlīguma noslēgšanu), kā arī pieņemot pasūtīto preci, Kredīta ņēmējs apņemas pildīt visus Līgumā norādītos punktus un un kredīta apmaksu veikt saskaņā ar norādīto grafiku.

Līguma laušana un izbeigšana

Laužot pirkšanas-pārdošanas līgumu 14 dienu laikā pēc Kredītlīguma 1.2. punktā noteiktās preces saņemšanas, tiek uzskatīts, ka Kredīta ņēmējs ir lauzis arī Kredītlīgumu. Šādi laužot Kredītlīgumu, Kredīta ņēmējam nav jāatmaksā Kredīta summa Kreditētājam.

Kredīta ņēmējam ir tiesības vienpusēji pirms termiņa lauzt šo Līgumu, t.i., atmaksāt pirms termiņa visu kredīta summu, paziņojot par to Kreditētājam rakstiski vismaz 10 dienas iepriekš.

Kreditētājam ir tiesības vienpusēji pirms termiņa lauzt šo Līgumu, paziņojot par to Kredīta ņēmējam rakstiski, un pieprasīt no Kredīta ņēmēja nekavējoties atmaksāt visu Aizdevuma pamatsummu, procentus par Aizdevuma izmantošanu un līgumsodu šādos gadījumos:

Kredīta ņēmējs ir kavējis atmaksāt vismaz trīs Kredīta daļas pēc kārtas, un Kreditētājs rakstiski ir uzdevis Kredīta ņēmējam divu nedēļu laikā atmaksāt parādu un brīdinājis, ja parāds netiks dzēsts, Kreditētājs lauzīs līgumu, un Kredīta ņēmējs nav atmaksājis parādu noteiktā perioda laikā; Kredīta ņēmējs ir sniedzis Kreditētājam nepatiesus vai maldinošus datus, kas bija pamatā Kredīta izsniegšanai.

Atbildība par līguma saistību pārkāpšanu

Par atmaksas Grafikā noteikto termiņu kavējumu un maksājumu apmēra neievērošanu Kredītņēmējs maksā Kredītdevējam līgumsodu 0,5% apmērā no nesamaksātās summas par katru nokavēto dienu.

Līgumsoda apmaksa neatbrīvo Kredītņēmēju no Līguma saistību izpildes. Kredītņēmēja parādi tiks dzēsti šādā kārtībā:pirmkārt – līgumsods, otrkārt – lai segtu procentus; treškārt – lai segtu pamatsummu.

Gadījumā, ja Kredīta ņēmējs nepilda līguma saistības vai pilda tās neatbilstoši, Kreditdevējam ir tiesības pieprasīt, lai Kredītņēmējs atmaksātu visus ar atgriešanu un parāda piedziņu saistītos izdevumus, ieskaitot pasta, administratīvās, transporta un tiesas izmaksas, kā arī izdevumus, kas saistīti ar tiesas sprieduma īstenošanu, prasības nodrošināšanu un Kredīta ņēmēja meklēšanu.
Noslēdzot kredīta līgumu lūdzu akceptējiet noteikumus šeit

 

Īsteno savas vēlmes apdomīgi, aizņemies atbildīgi!